112 let na Sixtu. 112 let tradice.

Reprezentant/ka autopůjčovny - obsluha klientů

Pro posílení týmu pobočky Hlavní nádraží hledáme vhodné kandidátky/ty na obsluhu klientů na přepážce pobočky.

Náplň práce:

* obsluha zákazníků na pobočce autopůjčovny

* zpracování rezervací, sjednávání nájemních smluv a prodej doplňkových služeb

* organizace řidičů pro přistavení aut firemním zákazníkům v Praze a okolí

* administrativní agenda (evidence dokladů o plateb kartami, evidence poškození vozidel u nájemních smluv,…)

 


Požadujeme:

* aktivní znalost AJ slovem i písmem

* ŘP skupiny B

* SŠ vzdělání

* příjemné a reprezentativní vystupování

* komunikativnost, samostatnost

* kreativitu a prozákaznický přístup při hledání řešení


Nabízíme:

* odborné zaškolení v mezinárodní firmě

* stabilní zázemí vč. dlouholetých pracovních vztahů

* možnost profesního růstu v SIXT RENT i v SIXT LEASING

* přátelské pracovní prostředí, mladý kolektiv

* motivační mzdové ohodnocení

* firemní benefity

 

Nástup IHNED/DOHODOU.

via GIPHY

Výběrové řízení

Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zašlete Váš životopis spolu s uvedením časových možností a motivačním dopisem na: andrea.pstrosova@jobs-instinkt.cz

Nebo vyplňtě formulář na konci této stránky.

Kontaktní formulář pro zájemce o pozici

   Pro vložení více souborů (max. 2) podržte při výběru klávesu SHIFT. Maximální velikost jedné přílohy je 5 MB.