113 let na Sixtu. 113 let tradice.

Jak správně nahlásit škodní událost?

Co dělat v případě nehody

Připravte si veškeré potřebné dokumenty a informace k nahlášení škodní události:

Dokumenty:

• kopii (scan) správně vyplněného a podepsaného záznamu o dopravní nehodě

• kopii (scan) Vašeho řidičského průkazu

• je-li nehoda řešena Policií ČR, zašlete prosím i všechny kopie (scany) dalších dokumentů, které jste obdrželi (i ty, které Vám přijdou v průběhu vyšetřování či po jeho ukončení!) – viz Úřední záznam, Odložení věci, Ukončení pátrání apod.

  • Technické oddělení SIXT pojistnou událost zaregistruje u pojišťovny
  • pojistná událost bude řešena primárně prostřednictvím 2 partnerů
https://www.sixt.cz/User_Files/contenttemplateeditor/68cc1cf6bcd108492070a418919f8dad41c15b6b1320dd4dce924.jpg

LKQ a REPANET (pokud nemáte smluvně zajištěno jiným způsobem)

Po nahlášení pojistné události vás Technické oddělení SIXT informuje, jaká společnost bude pojistnou událost řešit a předá případné kontakty:

1. v případě řešení prostřednictvím společnosti REPANET Vás do 2 hodin bude

kontaktovat smluvní partner.

2. v případě řešení prostřednictvím společnosti LKQ Vám Technické oddělení SIXT

předá kontakt na Call centrum LKQ, kde Vám zajistí vhodný servis a termín.

Informace:

• z důvodu přidělení čísla pojistné události uveďte prosím do e-mailu název a adresu servisu, který bude opravu vozidla provádět, a také termín opravy

• v e-mailu prosím ještě blíže popište dopravní nehodu (hlavně u případů komplikovaných/hromadných nehod) – jak a kde přesně k ní došlo; pokud byl někdo zraněn, uveďte jeho jméno, rodné číslo, ve kterém vozidle (A nebo B) v době nehody seděl; kdo je viníkem nehody atd.

2) Vše zašlete prosím v co možná nejkratším termínu na:

• e-mail: technici@sixt.cz (nebo fax.: +420 266 007 013)

• telefonické dotazy: +420 266 007 050 nebo +420 266 007 011

 

https://www.sixt.cz/User_Files/contenttemplateeditor/68cc1d389d6e7250523_SX006SixtRide_0364.jpg

Co dělat v případě poškození čelního skla

1) Vyplňte prosím hlášení škodní události (za stranu A), popište v něm jak k poškození došlo.

2) Kopii (scan) hlášení, včetně kopie Vašeho řidičského průkazu, zašlete co nejdříve na:

• e-mail: technici@sixt.cz  nebo fax.: +420 266 007 013

 

 

 

https://www.sixt.cz/User_Files/contenttemplateeditor/68cc202c31506Small-2025-03Linate02_web.jpg

Shrnutí a praktické tipy

Pro rychlé a bezproblémové vyřízení škodní události doporučujeme:

  • Vyplnit formulář co nejdříve po události.

  • Přiložit všechny dostupné doklady a fotografie poškození.

  • Uchovat kopii odeslaného hlášení pro vlastní evidenci.

  • V případě nejasností kontaktovat technickou podporu Sixt Leasing, která vám poradí s dalším postupem.

 

Užitečné dokumenty: 

Klasický formulář pro hlášení škodní události 

Vzor správně vyplněného formuláře 

Pomocník k vyplnění formuláře 

 

 

Dodržováním těchto kroků zajistíte, že Vaše škodní událost bude vyřízena rychle, transparentně a bez zbytečných komplikací.

Nahlásit škodu nyní

https://www.sixt.cz/User_Files/contenttemplateeditor/68cc202c31b0311.3..png