FAQ

Na přepážce po vás bude personál vyžadovat platný řidičský průkaz a embosovanou platební kartu, na které vám bude blokována určitá částka (dle typu pronajatého vozidla) jako garance za vozidlo a pronájem.

Ano, změna času vyzvednutí je možná. Kontaktujte prosím naši rezervační centrálu, která dle vašich potřeb a možností pobočky, změnu provede.

Ano, vozidlo, které si pronajmete na pobočce autopůjčovny Sixt v České republice, můžete vrátit na jakékoliv zahraniční pobočce Sixt, pouze s vyjímkou poboček v zemích, kam je vycestování s našimi vozy zakázáno. Tato služba je za poplatek v různé výši dle zvolené cílové destinace.

Ano, za vozidlo jste zodpovědní po celou dobu pronájmu, a to i v době, kdy vozidlo fyzicky nevyužívate a máte jej zaparkované.

Je to zcela na vašem rozhodnutí. Pokud vrátíte vozidlo s chybějícím palivem, bude vám doúčtováno jeho chybějící množství (cena PHM + cena služby dotankování). Dále si můžete za poplatek nádrž předplatit a potom již nemusíte řešit množství paliva ve vráceném vozidle.

ACRISS kód je čtyřmístný kód, podle kterého si můžete vybrat konkrétní vůz vyhovující vašim základním požadavkům. Jak celý tento systém funguje se dozvíte zde.

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací