112 let na Sixtu. 112 let tradice.

FAQ

Na přepážce po vás bude personál vyžadovat platný řidičský průkaz a embosovanou platební kartu, na které vám bude blokována určitá částka (dle typu pronajatého vozidla) jako garance za vozidlo a pronájem.

Ano, změna času vyzvednutí je možná. Kontaktujte prosím naši rezervační centrálu, která dle vašich potřeb a možností pobočky, změnu provede.

Ano, vozidlo, které si pronajmete na pobočce autopůjčovny Sixt v České republice, můžete vrátit na jakékoliv zahraniční pobočce Sixt, pouze s vyjímkou poboček v zemích, kam je vycestování s našimi vozy zakázáno. Tato služba je za poplatek v různé výši dle zvolené cílové destinace.

Ano, za vozidlo jste zodpovědní po celou dobu pronájmu, a to i v době, kdy vozidlo fyzicky nevyužívate a máte jej zaparkované.

 

Je to zcela na vašem rozhodnutí. Pokud vrátíte vozidlo s chybějícím palivem, bude vám doúčtováno jeho chybějící množství (cena PHM + cena služby dotankování). Dále si můžete za poplatek nádrž předplatit a potom již nemusíte řešit množství paliva ve vráceném vozidle.