Menu

FAQ

Na přepážce po vás bude personál vyžadovat platný řidičský průkaz a embosovanou platební kartu, na které vám bude blokována určitá částka (dle typu pronajatého vozidla) jako garance za vozidlo a pronájem.

Ano, změna času vyzvednutí je možná. Kontaktujte prosím naši rezervační centrálu, která dle vašich potřeb a možností pobočky, změnu provede.

Ano, vozidlo, které si pronajmete na pobočce autopůjčovny Sixt v České republice, můžete vrátit na jakékoliv zahraniční pobočce Sixt, pouze s vyjímkou poboček v zemích, kam je vycestování s našimi vozy zakázáno. Tato služba je za poplatek v různé výši dle zvolené cílové destinace.

Ano, za vozidlo jste zodpovědní po celou dobu pronájmu, a to i v době, kdy vozidlo fyzicky nevyužívate a máte jej zaparkované.

Je to zcela na vašem rozhodnutí. Pokud vrátíte vozidlo s chybějícím palivem, bude vám doúčtováno jeho chybějící množství (cena PHM + cena služby dotankování). Dále si můžete za poplatek nádrž předplatit a potom již nemusíte řešit množství paliva ve vráceném vozidle.

ACRISS kód je čtyřmístný kód, podle kterého si můžete vybrat konkrétní vůz vyhovující vašim základním požadavkům. Jak celý tento systém funguje se dozvíte zde.

Vozidla čistíme a desinfikujeme před každým pronájmem. K dezinfekci našich vozidel používáme nové antivirové a antibakteriální čisticí prostředky, pobočky disponují ozonérem pro desinfekci jak vozidel, tak i vnitřních prostor poboček. Tým SIXT a naši odborníci na údržbu se zavázali dodržovat přísné pokyny k zajištění bezpečnosti našich zaměstnanců, zákazníků a vozidel. Žádáme o spolupráci také vás, naše zákazníky. Prosíme, dodržujte pokyny našeho personálu a chraňte v pronajatém voze sebe i ostatní pravidelným použitím desinfekce a desinfekčních ubrousků.

Vozidla i klíče od vozu zůstávají také v karanténě (24 hodin) v případě, že je užívala osoba s diagnostikovaným onemocněním COVID-19. Vozidlo i klíče jsou následně dalších 24 h desinfikovány ozonizací.

Pokud máte onemocnění COVID-19 a váš pronájem trvá i po ukončení karantény, není potřeba SIXTU nic hlásit.

Pokud máte onemocnění COVID-19 a vozidlo jste vrátili v přechozích 5 dnech, informujte příslušnou pobočku SIXT emailem.

Pokud máte onemocnění COVID-19 a vozidlo máte vrátit v době své karantény, informujte příslušnou pobočku SIXT e-mailem a kolegové se s vámi domluví na prodloužení nájmu.

Pokud máte onemocnění COVID-19 a máte rezervované vozidlo – kontaktujte reservation@sixt.cz případně prosím nahlaste zrušení rezervace na telefonním čísle +420 22 23 24 995 a pronájem bezplatně stornujte.

Vozidla i klíče od vozu zůstávají také v karanténě (24hodin) v případě, že je užívala osoba s diagnostikovým onemocněním COVID-19. Vozidlo i klíče jsou následně dalších 24h desinfikovány ozonizací.