Po nehodě je důležité vědět, na co se zaměřit jako první. S námi se můžete spolehnout na jasné instrukce a praktické rady. Náš návod Vám pomůže zvládnout situaci s klidem. A pokud budete chtít osobní podporu, jsme Vám k dispozici.
Následující postupy a pravidla jsou určeny pro následující nehody a škodní události vozidel v operativním leasingu:
• nehody a poškození způsobené vlastním zaviněním
včetně: poškození neznámým pachatelem – vandalismus a vloupání, poškození živlem
• nehody způsobené třetí osobou
• nehody v zahraničí
• odcizení vozu
Co dělat v případě nehody:
1) Připravte si veškeré potřebné dokumenty a informace k nahlášení škodní události:
Dokumenty:
• kopii (scan) správně vyplněného a podepsaného záznamu o dopravní nehodě
• kopii (scan) Vašeho řidičského průkazu
• je-li nehoda řešena Policií ČR, zašlete prosím i všechny kopie (scany) dalších dokumentů, které jste obdrželi (i ty, které Vám přijdou v průběhu vyšetřování či po jeho ukončení!) – viz Úřední záznam, Odložení věci, Ukončení pátrání apod.
LKQ a REPANET (pokud nemáte smluvně zajištěno jiným způsobem)
1. v případě řešení prostřednictvím společnosti REPANET Vás do 2 hodin bude kontaktovat smluvní partner
2. v případě řešení prostřednictvím společnosti LKQ Vám Technické oddělení SIXT
předá kontakt na Call centrum LKQ, kde Vám zajistí vhodný servis a termín
Informace:
• z důvodu přidělení čísla pojistné události uveďte prosím do e-mailu název a adresu servisu, který bude opravu vozidla provádět, a také termín opravy
• v e-mailu prosím ještě blíže popište dopravní nehodu (hlavně u případů komplikovaných/hromadných nehod) – jak a kde přesně k ní došlo; pokud byl někdo zraněn, uveďte jeho jméno, rodné číslo, ve kterém vozidle (A nebo B) v době nehody seděl; kdo je viníkem nehody atd.
2) Vše zašlete prosím v co možná nejkratším termínu na:
• e-mail: technici@sixt.cz (nebo fax.: +420 266 007 013)
• telefonické dotazy: +420 266 007 050 nebo +420 266 007 011
Co dělat v případě poškození čelního skla:
1) Vyplňte prosím hlášení škodní události (za stranu A), popište v něm jak k poškození došlo.
2) Kopii (scan) hlášení, včetně kopie Vašeho řidičského průkazu, zašlete co nejdříve na:
• e-mail: technici@sixt.cz , nebo fax.: +420 266 007 013
Shrnutí a praktické tipy
Pro rychlé a bezproblémové vyřízení škodní události doporučujeme:
Vyplnit formulář co nejdříve po události.
Přiložit všechny dostupné doklady a fotografie poškození.
Uchovat kopii odeslaného hlášení pro vlastní evidenci.
V případě nejasností kontaktovat technickou podporu Sixt Leasing, která vám poradí s dalším postupem.
Dodržováním těchto kroků zajistíte, že vaše škodní událost bude vyřízena rychle, transparentně a bez zbytečných komplikací.