FAQ

 

Jaké doklady potřebuji k pronájmu vozidla?

Na přepážce po vás bude personál vyžadovat platný řidičský průkaz a embosovanou platební kartu, na které vám bude blokována určitá částka (dle tipu pronajatého vozidla) jako garance za vozidlo a pronájem.

 

Mám rezevované vozidlo např. na 15 hod, ale budu mít zpoždění. Je možné vyzvednutí vozidla posunout na jiný čas?

Ano, změna času vyzvednutí je možná. Kontaktujte prosím naši rezervační centrálu, která dle vašich potřeb a možností pobočky, změnu provede.

 

Je možné si zapůjčit vozidlo v České republice a vrátit ho v jiné zemi?

Ano, vozidlo, které si pronajmete na pobočce autopůjčovny Sixt v České republice, můžete vrátit na jakékoliv zahraniční pobočce Sixt, pouze s vyjímkou poboček v zemích, kam je vycestování s našimi vozy zakázáno. Tato služba je za poplatek v různé výši dle zvolené cílové destinace.

 

Pokud mi někdo cizí poškodí vozidlo např. na parkovišti, jsem za toto poškození odpovědný?

Ano, za vozidlo jste zodpovědní po celou dobu pronájmu a to i v době, kdy vozidlo fyzicky nevyužívate a máte jej zaparkované.

 

Je nutné vrátit vozidlo s plnou nádrží?

Je to zcela na vašem rozhodnutí. Pokud vrátíte vozidlo s chybějícím palivem, bude vám doúčtováno jeho chybějící množství (cena PHM + cena služby dotankování). Dále si můžete za poplatek nádrž předplatit a potom již nemusíte řešit množství paliva ve vráceném vozidle.